To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/27691

Mixed-methods research: a new approach to evaluating the motivation and satisfaction of university students using advanced visual technologies
Fonseca Escudero, David; Redondo Domínguez, Ernesto; Villagrasa, Sergi
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica Arquitectònica I; Universitat Politècnica de Catalunya. ADR&M - Arquitectura, Disseny: Representació i Modelatge
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Innovació i Investigació educativa
-Àrees temàtiques de la UPC::Arquitectura::Sistemes de representació arquitectònica
-Augmented reality
-Educational innovations
-User experience
-Mixed method research
-Augmented reality
-Teaching innovation
-Motivation
-Satisfaction
-Realitat augmentada
-Ensenyament - Innovacions
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Submitted version
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Fonseca Escudero, David; Valls Dalmau, Francesc; Redondo Domínguez, Ernesto; Villagrasa, Sergi
Fonseca Escudero, David; Villagrasa, Sergi; Martí Audí, Núria; Redondo Domínguez, Ernesto; Sánchez Riera, Alberto
Puig Costa, Janina; Redondo Domínguez, Ernesto; Fonseca Escudero, David; Villagrasa, Sergi; Navarro Delgado, Isidro
Fonseca Escudero, David; Villagrasa, Sergi; Redondo Domínguez, Ernesto; Navarro Delgado, Isidro
Villagrasa, Sergi; Fonseca Escudero, David; Romo, Marc; Redondo Domínguez, Ernesto
 

Coordination

 

Supporters