Title:
|
Marca personal: definir mi marca personal para diferenciarme en el mundo laboral
|
Author:
|
Roca Sabanés, Lucia
|
Other authors:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Muñoz Roca, María |
Resum:
|
En aquesta feina es coneixeran diferents tècniques i eines de auto coneixement per portar a terme la marca personal. Dintre de la marca personal, es desenvoluparan diversos punts importants per crear una marca potent i segura. El objectiu final serà crear la millor versió de mi mateixa, amb les meves pròpies fites, per vendre-la al mon laboral i així fer de la meva passió el meu treball e inspirar als demés per que segueixin el seu camí. |
Publication date:
|
2015-04-16 |
Subject (UDC):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Subject(s):
|
Màrqueting personal Inserció laboral |
Rights:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Pages:
|
86 p. |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Share:
|
|