To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/23238
Title: | Elaboració de moodle com a eina didàctica per a la informació, consulta, formació i retroalimentació amb els alumnes del CFGS de Projectes d’Edificació |
---|---|
Author: | Andreo de Soto, Heidi |
Other authors: | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Farré Calpe, Francesc |
Abstract: | Al cicle formatiu de Projectes d’Edificació hi ha molta normativa i molts manuals que poden ser de gran utilitat per ajudar a l’aprenentatge dels diversos mòduls que componen el Cicle Formatiu en qüestió. Eines que a més a més són molt necessàries per consultar, alhora d’impartir i treballar els mòduls de projectes. Els alumnes no tenen llibres de text, que els hi ajudin i els hi facin de guia en el seu aprenentatge diari. Per aquest motiu, s’ha plantejat fer un TFM, que pogués ser útil al centre, als docents i sobretot als alumnes, i que a més, tingués un caire actual i per que no, basat en el nou tipus d’aprenentatge com pot ser l’ensenyament a distància. Un tema molt d’avui en dia, en la línea del “Blended learning”, basat en la combinació de diferents tipus de metodologies didàctiques. La intenció és que sigui una eina útil, que ajudi a compartir recursos i a un millor retroalimentació i diàleg entre l’ alumne i el professor. Per aquest motiu s’ha pensat en el moodle, el qual ja està instaurat en el centre, però que actualment no es fa servir en aquest Cicle Formatiu, en qüestió. Els objectius principals d’aquest TFM seran: · Posar en marxa el moodle en el mòdul de Planificació d’obres i projectes · Donar als alumnes un suport didàctic en l’aprenentatge del mòdul · Ajudar a l’ordenació dels continguts del mòdul · Posar a l’abast de l’alumne aquella normativa i documentació útil per el desenvolupament del mòdul · Donar un lloc adient per l’entrega dels treballs i/o exercicis encomanats · Millorar la retroalimentació amb els treballs dels exercicis realitzats. |
Subject(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Formació professional -Moodle -Building -- Vocational education -CFGS Projectes d’Edificació -Mòdul -Planificació i Projectes d’obra -Continguts -Resultats d’aprenentatge -Criteris d’Avaluació -Activitats d’Ensenyament i Aprenentatge -Instruments d’Avaluació -FP -Puzle -ABP -Moodle (Programari) -Construcció -- Formació professional |
Rights: | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Document type: | Research/Master Thesis |
Published by: | Universitat Politècnica de Catalunya |
Share: |