visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Videojuegos y educación. Procesos de aprendizaje, de creación y desarrollo de identidades virtuales : |
Data: | 2014 |
Descripció: | 315 p. |
Resum: | Los videojuegos se han convertido en una herramienta de aprendizaje en muchos sentidos para sus usuarios. Los videojuegos de rol multijugador online han aumentado su éxito desde su aparición. En esta investigación estudiamos el caso del videojuego World of Warcraft y los procesos de enseñanza, creación y desarrollo de identidades virtuales que a través de él se desprenden. Mediante el análisis del documental "Mi otro yo", de entrevistas con expertos y los resultados de la encuestas realizadas a jugadores del videojuego hemos llegado a la conclusión que con este tipo de videojuegos podemos aprender. |
Resum: | Els videojocs s'han convertit en un eina d'aprenentatge en molts sentits per als seus usuaris. Els videojocs de rol multijugador online han augmentat el seu èxit des de la seva aparició. En aquesta investigació estudiem el cas del videojoc World of Warcraft i els seus processos d'ensenyança, de creació y desenvolupament d'identitats virtuals que a través d'ell es desprenen. Mitjançant l'anàlisis del documental "Mi otro yo", d'entrevistes amb experts y els resultats de les enquestes realitzades a jugadors del videojoc hem arribat a la conclusió de que amb aquest tipus de videojocs podem aprendre. |
Drets: | L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: |
Llengua: | Castellà |
Col·lecció: | Facultat de Ciències de la Comunicació. Treballs de màster i postgrau. Màster Oficial de Recerca en Comunicació i Periodisme |
Document: | Treball de fi de postgrau |
Matèria: | Videojocs ; Ensenyament |
315 p, 16.7 MB |