Title:
|
IT Asser Manager
|
Author:
|
Sánchez Roger, Marc
|
Other authors:
|
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Teoria del Senyal i Comunicacions; École nationale supérieure des télécommunications de Bretagne; Jullien, Nicolas |
Abstract:
|
[ANGLÈS] My project was focused on the revenue assurance domain: a telecom operator activity based on revenue and cost optimization. The goal of this project was to solve the billing problems related with one of the company's France major customers. The scope of this project was the fixed voice and the LAN services. The origin of these problems was that the database used to issue the invoices was not correctly updated. In essence, the project consisted in to update this database by using the information provided by site surveys done by the company's technical providers, to analyze the financial impact produced by the modifications, and to present these results to the customer. The main tasks that I developed within this project were related to programming information treatment applications, analyzing the financial impact of the IT assets, and managing the relationship with the customers. |
Abstract:
|
[CASTELLÀ] El proyecto se enmarca en el campo de “Revenue Assurance”: una actividad realizada por los operadores de telecomunicaciones basada en la optimización de los ingresos. El objetivo de este proyecto es tratar de resolver los problemas de facturación relacionados con uno de los principales clientes de la empresa. El proyecto se centra en los servicios de voz fija i red (LAN). El origen de estos problemas radica en una base de datos con informaciones incorrectas. Este proyecto se basa en la actualización de esta importante base de datos mediante los protocolos establecidos por la empresa. Las principales misiones realizadas para concluir con éxito el proyecto fueron: programación y tratamiento de la información, análisis financiero del impacto de la actualización y gestión de la relación con el cliente. |
Abstract:
|
[CATALÀ] El projecte treballa sobre el camp "Revenue Assurance": una activitat duta a terme pels operadors de telecomunicacions basada en l'optimització dels ingressos. L'objectiu d'aquest projecte és resoldre els problemes de facturació relacionats amb un dels principals clients de l'empresa. El projecte es centra en els serveis de veu fixa i de xarxa (LAN). L'origen d'aquests problemes es troba en una basa de dades usada per dur a terme la facturació. Les informacions d'aquesta base de dades no estaven correctament actualitzades. Aquest projecte es basa en l'actualització d'aquesta important base de dades mitjançant els protocols establerts per l'empresa. Les principals tasques que he dut a terme en aquest projecte són: programació i tractament de la informació, anàlisi financer del impacte de l'actualització i gestió de la relació amb el client. |
Subject(s):
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Sistemes d'informació -Application software -Management information systems -CMDB -update -Revenue Assurance -Actualización -Revenue Assurance -Programari d'aplicació -Sistemes d'informació per a la gestió |
Rights:
|
S'autoritza la difusió de l'obra mitjançant la llicència Creative Commons o similar 'Reconeixement-NoComercial- SenseObraDerivada'
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Published by:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Share:
|
|