Title:
|
Implementation and evaluation of user movement prediction techniques in a realistic, dense urban environment; Implementación y evaluación de técnicas de predicción de movimiento del usuario en un entorno urbano, denso y realista; Implementació i avaluació de tècniques de predicció de moviment de l'usuari en un entorn urbà, dens i realista
|
Author:
|
Moreno Ortuño, Vicente
|
Other authors:
|
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Teoria del Senyal i Comunicacions; Technische Universität Kaiserslautern; Klein, Andreas |
Abstract:
|
[ANGLÈS] The first objective of this project is to create a simulation environment and a realistic propagation model that approaches as much as possible the real world. Experiences obtained of past work done in 3GPP have shown the need for a more realistic characterization, as some results obtained through synthetic (not realistic) simulations have turned out to be incorrect once the implementation was applied in the real world. In order to avoid repeating such experiences, we used a 3D simulation environment implemented in Unity3D. The second objective of this project is to obtain a movement prediction algorithm capable of predicting the user behavior in order to achieve gains (e.g. user throughput, network load, etc.) |
Abstract:
|
[CASTELLÀ] El primer objetivo de este proyecto es crear un entorno de simulación y un modelo de propagación realista que se acerque lo máximo posible al mundo real. Experiencias obtenidas de trabajos realizados en el 3GPP han demostrado la necesidad de una caracterización más realista, ya que algunos resultados obtenidos a través de simulaciones sintéticas (no realistas) han resultado ser incorrectos una vez que se implementó en el mundo real. Con el fin de evitar la repetición de tales experiencias, se utilizó un entorno de simulación en 3D implementado en Unity3D. El segundo objetivo de este proyecto es obtener un algoritmo de predicción de movimiento capaz de predecir el comportamiento de los usuarios con el fin de lograr beneficios (por ejemplo, user throughput, network load, etc.) |
Abstract:
|
[CATALÀ] El primer objectiu d'aquest projecte és crear un entorn de simulació i un model de propagació realista que s'acosti el màxim possible al món real. Experiències obtingudes de treballs realitzats en el 3GPP han demostrat la necessitat d'una caracterització més realista, ja que alguns resultats obtinguts a través de simulacions sintètiques (no realistes) han resultat ser incorrectes una vegada que es va implementar en el món real. Per tal d'evitar la repetició d'aquestes experiències, es va utilitzar un entorn de simulació en 3D implementat en Unity3D. El segon objectiu d'aquest projecte és obtenir un algorisme de predicció de moviment capaç de predir el comportament dels usuaris amb la finalitat d'aconseguir beneficis (per exemple, user throughput, network load, etc) |
Subject(s):
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria de la telecomunicació -Predictive control -Prediction -Kalman Filter -Statistical Study -Algorithm -Gain -Unity 3D -Prediccion -Estudio Estadístico -Algoritmo -Ganancia -Filtratge de -Predicció -Teoria de la -Control predictiu |
Rights:
|
|
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Published by:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Share:
|
|