Título:
|
Anàlisi de competències en el Pràcticum de Pedagogia de la Universitat de Barcelona
|
Autor/a:
|
Garcia Gonzalez, Iolanda; Boix Navarro, Mercè; Martínez Olmo, Francesc; Noguera Pigem, Elena; Rajadell, Núria; Sabariego Puig, Marta
|
Otros autores:
|
Universitat de Barcelona |
Abstract:
|
El procés de convergència vers l"Espai Europeu d"Educació Superior (EEES), iniciat a partir de la declaració de Bolonya, col·loca l"assignatura del Pràcticum en una situació fonamental dins dels plans d"estudi de les titulacions. Això ens obliga a repensar-lo a partir dels nous paràmetres didàctics i organitzatius de l"EEES. El projecte de recerca Millora i reorientació del Pràcticum de Pedagogia vers l"EEES s"ha proposat una revisió del Pràcticum de Pedagogia de la UB des de diferents angles: l"estudi de l"ocupabilitat i la inserció laboral dels titulats de Pedagogia, la gestió i l"organització virtual de les tasques relacionades amb la coordinació del Pràcticum, així com l"elaboració d"un pla docent i un dossier de recursos per als tutors i tutores. En aquest article ens centrem exclusivament en el treball realitzat en relació a l"anàlisi de les competències que el Pràcticum de Pedagogia ha de permetre desenvolupar entre els estudiants. Aquest treball té especial vinculació amb l"elaboració d"un pla docent, però a la vegada és transversal als altres eixos esmentats. |
Materia(s):
|
-Educació superior -Innovacions educatives -Pràcticums -Higher education -Educational innovations -Practicums |
Derechos:
|
cc-by (c) Garcia Gonzalez, I. et al., 2006
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es |
Tipo de documento:
|
Artículo Artículo - Versión publicada |
Editor:
|
ICE Universitat de Barcelona
|
Compartir:
|
|