Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/36021

Metàfores en venda : La metàfora conceptual en la publicitat televisiva en català
Oliver Torelló, Maria Magdalena
Universitat Oberta de Catalunya; Pérez i Brufau, Roger
-metàfora conceptual
-lingüística cognitiva
-publicitat
-metáfora conceptual
-lingüística cognitiva
-publicidad
-conceptual metaphor
-cognitive linguistics
-advertising
-Symbolism in mass media -- TFC
-Metàfora en els mitjans de comunicació de massa -- TFC
-Metáfora en los medios de comunicación de masas -- TFC
Aquests materials docents de la UOC estan subjectes a una llicència de Reconeixement-NoComercial- SenseObraDerivada 3.0 de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los i comunicar-los públicament sempre que en citeu els autors, la institució que els impulsa (UOC), no en feu un ús comercial i no en feu obra derivada.
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
Universitat Oberta de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem