Título:
|
Màrqueting i comunicació aplicats a les organitzacions socials
|
Other titles:
|
Marketing y comunicación aplicados a las organizaciones sociales; Marketing and communication applied to social organisations
|
Autor/a:
|
Mora Ticó, Pere
|
Otros autores:
|
Universitat Ramon Llull. Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés |
Resum:
|
El marqueting és un element fonamental per al disseny i materialització d' uns serveis i productes adequats a les necessitats deis nostres usuari s. Es tractad' aplicar una metodologia de treball que consta de diversos passos que anirem desenvolupant de forma progressiva.
És una guia que posa en ordre la successiva informació que anem recollint sobre el nostre entorn més immediat. Un cop desenvolupat aquest procés de recollida d' informació, tindrem els elements suticients per prendre decisions estrategiques encaminades a definir un servei eficaç a un determinat segment de la població amb unes necessitats concretes. |
Fecha de creación:
|
01-12-2007 |
Materias (CDU):
|
334 - Formes d'organització i cooperació en l'economia |
Materia(s):
|
Màrqueting Comunicació a l'empresa Tercer sector Entitats Socials |
Derechos:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es/
© L'autor/a |
Páginas:
|
40 p. |
Tipo de documento:
|
Artículo Artículo - Versión publicada |
Editor:
|
Universitat Ramon Llull. Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés
|
Publish at:
|
Educació social: revista d'intervenció socioeducativa, Núm 37
|
Compartir:
|
|