Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/232719

Màrqueting i comunicació aplicats a les organitzacions socials
Marketing y comunicación aplicados a las organizaciones sociales;
Marketing and communication applied to social organisations
Mora Ticó, Pere
Universitat Ramon Llull. Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés
01-12-2007
334 - Formes d'organització i cooperació en l'economia
Màrqueting
Comunicació a l'empresa
Tercer sector
Entitats Socials
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es/
© L'autor/a
40 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
Universitat Ramon Llull. Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés
Educació social: revista d'intervenció socioeducativa, Núm 37
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Descripción
165579-241284-1-PB.pdf 12.81 MB PDF Versió en català
179958-242305-1-PB.pdf 6.422 MB PDF Versió en castellà

Mostrar el registro completo del ítem