Título:
|
Cómo definir tu estrategia de marca personal en los medios sociales
|
Autor/a:
|
Mallafré Vilalta, Mariona
|
Otros autores:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Mañé Montané, Núria |
Resum:
|
Definir una estratègia per a la nostra marca personal com a forma d’aproximació dels
nostres valors, atributs i objectius cap al nostre públic objectiu és el plantejament
d’aquest projecte. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de
comunicació digital, per l’actor català Albert Carbó, que comprengui les seves
necessitats per arribar a complir amb els seus objectius. |
Fecha de creación:
|
06-06-2014 |
Materias (CDU):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Materia(s):
|
Màrqueting personal Xarxes socials en línia |
Derechos:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Páginas:
|
62 p. |
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Compartir:
|
|