Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/1429

Expanding the customer relationship management scope to the non-profit organizations: an analysis focused on the e-university domain
Daradoumis Haralabus, Atanasi; Faulin Fajardo, Francisco Javier; Juan Pérez, Ángel Alejandro; Martínez, F. José; Rodríguez Ardura, Inma; Xhafa, Fatos
-Customer services
-Educational technology
-Education, Higher -- Computer-assisted instruction
-Universities and colleges -- Marketing
-Web-based instruction
-Serveis d'atenció al client
-Tecnologia educativa
-Internet en l'ensenyament universitari
-Ensenyament virtual
-Universitats -- Màrqueting
-Servicios de atención al cliente
-Tecnología educativa
-Internet en la enseñanza universitaria
-Enseñanza virtual
-Universidades -- Marketing
The original publication is available at http://www.iadis.net/dl/Search_list_open.asp?code=4617
Objeto de conferencia
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Daradoumis Haralabus, Atanasi; Faulin Fajardo, Francisco Javier; Juan Pérez, Ángel Alejandro; Martínez, F. José; Rodríguez Ardura, Inma; Xhafa, Fatos
Daradoumis Haralabus, Atanasi; Faulin Fajardo, Francisco Javier; Juan Pérez, Ángel Alejandro; Martínez, F. José; Rodríguez Ardura, Inma; Xhafa, Fatos
Juan Pérez, Ángel Alejandro; Daradoumis Haralabus, Atanasi; Faulin Fajardo, Francisco Javier; Xhafa, Fatos
Rodríguez Ardura, Inma; Martínez, F. José; Meseguer Artola, Antoni