To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/6261

Redefining dropping out in online higher education: a case study from the UOC
Grau Valldosera, Josep; Minguillón Alfonso, Julià
-distance education
-dropping out
-learning analytics
-e-learning
-higher education
-educational data mining
-ensenyament a distància
-abandonament escolar
-ensenyament superior
-magatzems de dades educatives
-anàlisi de dades d'aprenentatge
-educación a distancia
-abandono escolar
-enseñanza superior
-almacenes de datos educativos
-análisis de datos de aprendizaje
-Distance education -- Computer-assisted instruction
-Academic achievement -- Distance education
-Academic achievement -- Study and teaching (Higher)
-Ensenyament a distància -- Ensenyament assistit per ordinador
-Rendiment escolar -- Educació a distància
-Rendiment escolar -- Ensenyament universitari
-Educación a distancia -- Enseñanza asistida por ordenador
-Rendimiento escolar -- Educación a distancia
-Rendimiento escolar -- Enseñanza universitaria
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
Conference Object
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Grau Valldosera, Josep; Minguillón Alfonso, Julià; Blasco Moreno, Anabel
Grau Valldosera, Josep; Minguillón Alfonso, Julià; Blasco Moreno, Anabel
Blasco Soplon, Laia; Grau Valldosera, Josep; Minguillón Alfonso, Julià
Minguillón Alfonso, Julià; Huertas Sánchez, Maria Antonia; Juan Pérez, Ángel Alejandro; Sancho Vinuesa, Teresa; Cavaller Reyes, Víctor
 

Coordination

 

Supporters