Título:
|
Llegir per a ensenyar a llegir
|
Autor/a:
|
Garreta i Torner, Francesc
|
Otros autores:
|
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
Resum:
|
L‘article fa una crítica de la pràctica educativa als nivells d’ensenyament
d’infantil i primària pel que fa a la utilització de la literatura com
a eina de coneixement.
Reconeix l’educador com un referent fonamental en el desenvolupament
de l'hàbit lector dels alumnes i, per això, proposa una profunda revisió
dels principis teòrics i metodològics de aquesta pràctica.
Assenyala aspectes que caldria revisar, com ara el de l'experiència lectora
del mateix mestre que té la responsabilitat, no tan sols d'ensenyar a
llegir i a escriure, sinó de formar bons lectors. |
Fecha de creación:
|
06-2008 |
Materias (CDU):
|
0 - Generalitats |
Materia(s):
|
Lectura |
Derechos:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL |
Páginas:
|
12 p. |
Tipo de documento:
|
Artículo Artículo - Versión publicada |
Editor:
|
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
|
Publish at:
|
Aloma, 2008, Núm. 22
|
Compartir:
|
|