Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/225472

Les competències genèriques en l’educació superior. Recerca sobre la percepció dels estudiants respecte l’impacte que té la metodologia de Seminari de Blanquerna en l’adquisició de competències genèriques.
Gallifa, Josep
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2012
378 - Ensenyament superior. Universitats
Ensenyament universitari
Ensenyament -- Treball en equip
Competències bàsiques
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL
15 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
Aloma, 2011, Núm. 29
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Tematica_JosepGallifa.pdf 1.258 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem