Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/48437

Qualitative social differentiation in tertiary education in Spain
Kucel, Aleksander; Vilalta-Bufí, Montserrat
Universitat de Barcelona
-Educació superior
-Intervenció educativa
-Motivació en l'educació
-Relacions familiars
-Pares i fills
-Higher education
-Educational intervention
-Motivation in education
-Family relationships
-Parent and child
cc-by-nc-nd, (c) Kucel et al., 2013
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
Document de treball
Universitat de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Kucel, Aleksander; Masferrer Llabinés, Núria; Vilalta-Bufí, Montserrat
Kucel, Aleksander; Vilalta-Bufí, Montserrat
Kucel, Aleksander; Vilalta-Bufí, Montserrat; Róbert, Péter
Kucel, Aleksander; Vilalta-Bufí, Montserrat