Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/20839
Título: | Virtual workshop as a tool to promote and assess transferable skills. Correlation between teacher and student assessment |
---|---|
Autor/a: | Gómez Soberón, José Manuel Vicente; Gómez Soberón, M. Consolació; Gómez Soberón, Urbelino J.; Gómez Soberón, Mario |
Otros autores: | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Construccions Arquitectòniques II; Universitat Politècnica de Catalunya. GICITED - Grup Interdiciplinari de Ciència i Tecnologia en l'Edificació |
Abstract: | |
Abstract: | |
Materia(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC's aplicades a l'educació ::Ensenyament virtual (eLearning) -Web-based instruction -Self-learning -Transversal skills -Moodle workshop -Ensenyament virtual |
Derechos: | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipo de documento: | Artículo - Versión publicada Objeto de conferencia |
Compartir: |