Título:
|
El Portafoli de l'alumne com instrument d'autoaprenentatge
|
Autor/a:
|
Lluch Canut, Ma. Teresa; Rigol Cuadra, Assumpta; Miguel López de Vergara, Ma. Dolores; Ugalde Apalategui, Mercedes; Honrubia Pérez, María; Sabater Mateu, Ma. Pilar
|
Otros autores:
|
Universitat de Barcelona |
Abstract:
|
Presentem el Projecte d'Innovació Docent que es porta a terme des de la Unitat d'Infermeria de Salut Mental de l'Escola d'Infermeria de la Universitat de Barcelona dins de la formació especialitzada d'Infermeria de Salut Mental. Aquesta especialitat es desenvolupa en règim de residència clínica on el EIR (Enfermero Interno Residente) rep formació des de l'àmbit assistencial i docent. El portafoli de l'alumne es planteja com un instrument d'autoaprenentatge reflexiu que ha de contribuir a facilitar l'adaptació de la formació global del EIR als criteris del Espai Europeu de Formació Superior on el treball de l'alumne (concretat en el crèdit ECTS) és l'eix central de les metodologies docents. |
Materia(s):
|
-Infermeria -Salut mental -Educació superior -Autoaprenentatge -Nursing -Mental health -Higher education -Self-culture |
Derechos:
|
(c) Àgora d'Infermeria SRL, 2005
|
Tipo de documento:
|
Artículo Artículo - Versión publicada |
Editor:
|
Àgora d'Infermeria SRL
|
Compartir:
|
|