Título:
|
La autopromoción del individuo como marca personal en el mundo laboral 3.0
|
Autor/a:
|
Cartil Benaiges, Joan Robert
|
Otros autores:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Santana López, Eva |
Resum:
|
La creació, anàlisi i implementació d’una marca pròpia online i offline com a forma d’autopromoció del valor individual en el món laboral. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació personal que comprengui els coneixements, eines i recursos necessaris per convertir-se en l’opció preferent. L’elaboració d’aquesta estratègia estarà basada en un context real i avalada per casos d’èxit d’un bon Pla de Personal Branding i confrontada per autors de referència. |
Fecha de creación:
|
19-09-2013 |
Materias (CDU):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Materia(s):
|
Construcció de marca (Màrqueting) Màrqueting personal Mercat de treball Desenvolupament professional Web semàntica |
Derechos:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
|
Páginas:
|
109 p. |
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Compartir:
|
|