Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/217711

El surgimiento del cartel publicitario : análisis comparativo de la obra publicitaria de Jules Chéret y Ramón Casas
Pons Balsalobre, Marina
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Andreu Domingo, David,
En aquest treball s’analitzarà el surgiment del cartell publicitari a través d’un recorregut històric del cartell, s’observaràn les teories actuals del cartell i compararem la obra publicitaria dels cartellistes pioners a França i España, Jules Chéret i Ramón Casas respectivament.
19-09-2013
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Publicitat
Cartells (Publicitat)
Disseny gràfic
Chéret, Jules, 1836-1932
Casas, Ramon, 1866-1932
França
Espanya
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
91 p.
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-PONS_BALSALOBRE-2013.pdf 27.30 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem