La Promoción de libros impresos a través de Twitter : análisis de los casos Ediciones Deusto, Gestión 2000 y Alienta Editorial
González Arenas, Sara
Martínez Bouza, José Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2013
Descripció: 67 p.
Resum: El sector editorial a Espanya s'ha vist obligat a canviar el seu model de negoci a partir de la Revolució Digital del S. XXI. Això inclou la utilització de mitjans socials a través dels quals es busca, entre altres coses, una nova forma de promoció dels seus llibres i un apropament a les noves tendències de la comunicació per a una efectiva relació amb els seus lectors.
Resum: El sector editorial en España se ha visto obligado a cambiar su modelo de negocio a partir de la Revolución digital del S. XXI. Esto incluye la utilización de medios sociales a través de los cuales se busca, entre otras cosas, una nueva forma de promoción de sus libros y un acercamiento a las nuevas tendencias de comunicación para una efectiva relación con sus lectores. Apoyado en las teorías de la comunicación digital, este trabajo tiene el objetivo de explorar la promoción de libros impresos en Twitter a través del hashtag. Se lleva a cabo utilizando una metodología cualitativa que ha permitido hacer un ajuste entre los datos y la realidad actual del uso de esta herramienta en el sector editorial, y por consiguiente ofrece algunas bases y teorías para futuras investigaciones.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Col·lecció: Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual. Treballs de màster i postgrau. Màster en Estratègia i Creativitat Digital
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Llibres ; Casos, Estudis de ; Màrqueting ; Publicitat ; Editors i edició ; Espanya



67 p, 3.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. TFM

 Registre creat el 2014-01-24, darrera modificació el 2022-07-09



   Favorit i Compartir