Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/213811

Diagnosi de necessitats socials i educatives de l'aula multilingüe: aproximació des del cas de matemàtiques
Planas i Raig, Núria
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca; Universitat Autònoma de Barcelona
08-07-2013
Aula
Multilingüisme
Matemàtica -- Aprenentatge i ensenyament
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
12 p.
Informe
Els ajuts de l'AGAUR;2009ARAF100052
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
ARFI-2-00052-Planas.pdf 89.15 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a