Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10230/19802

Applying recommendations to align/ncompetences, methodology and assessment in Telematics, Computing and Electronic Engineering courses;
Aplicación de recomendaciones para la alineación de competencias, metodología y evaluación en asignaturas de Ingeniería Telemática, Informática y Electrónica
Hernández Leo, Davinia; Moreno, Verónica; Dodero, Juan M.; Pardo, Abelardo; Romero Ternero, Maria del Carmen; Dimitriadis, Yannis; Asensio-Pérez, Juan I.
Universitat Pompeu Fabra. Unitat de Suport a la Qualitat i Innovació Docent. Escola Superior Politècnica
-Ensenyament universitari -- Metodologia
-Avaluació -- Metodologia
-Competències professionals -- Ensenyament
-Engineering education
-Competences
-Methodologies
-Alignment
© 2013 IEEE. Personal use of this material is permitted. Permission from IEEE must be obtained for all other uses, in any current or future media, including reprinting/republishing this material for advertising or promotional purposes, creating new collective works, for resale or redistribution to servers or lists, or reuse of any copyrighted component of this work in other works. The final published article can be found at http://ieeexplore.ieee.org/stamp/stamp.jsp?tp=&arnumber=6461619&tag=1
Artículo
Artículo - Versión aceptada
Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE)
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Moreno, Verónica; Hernández Leo, Davinia; Díaz Vicario, Anna; Asensio-Pérez, Juan I.; Romero Ternero, Maria del Carmen
Hernández Leo, Davinia; Asensio-Pérez, Juan I.; Dimitriadis, Yannis
Jorrín-Abellán, Iván M.; Ruiz-Requies, Inés; Hernández Leo, Davinia; Villasclaras-Fernández, Eloy D.; Dimitriadis, Yannis; Rubia-Avi, Bartolomé; Asensio-Pérez, Juan I.
Asensio-Pérez, Juan I.; Dimitriadis, Yannis; Pozzi, Francesca; Prieto, Luis P.; Hernández Leo, Davinia; Persico, Donatella; Villagrá-Sobrino, Sara L.