To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/18624

Adaptació de la matèria de tecnologia d'un curs de primer d'ESO a un alumne amb necessitats educatives especials
Cubí Masachs, Ester
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Basiana Obradors, Jordi
Aquest projecte pretén adaptar tota l’assignatura de tecnologies d’un curs de primer d’ESO (la qual ja fou preparat per a l’anualitat 2011-2012) a un alumne amb necessitats educatives especials. El projecte marca uns objectius, continguts i criteris d’avaluació adaptats a aquest alumne; així com també les competències bàsiques treballades en cada unitat didàctica i les programacions d’aula. S’han plantejat activitats d’aula, tenint en compte que aquest alumne passa la major part del curs a l’aula ordinària (amb la resta de grup classe) sense el suport d’una auxiliar d’educació especial. Els resultats d’aquest treball final de màster encara no s’han pogut comprovar, ja que es basa en la programació del curs vinent, i per tant, els seus fruits sorgiran a partir de l’anualitat 2012-2013.
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Psicologia de l'educació::Motivació en l'educació
-Special education -- Study and teaching (Secondary)
-Technology -- Study and Teaching (Secondary)
-Pla individualitzat
-Adaptació curricular
-Programacions
-Dictamen
-Vetlladora
-Tecnologies
-Diversitat
-Educació especial -- Educació secundària obligatòria
-Tecnologia -- Educació secundària obligatòria
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Research/Master Thesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters