Abstract:
|
El present projecte estudia i proposa millores per la gestió dels inventaris de l’empresa
Hewlett Packard pel que fa al negoci d’impressores de grans formats.
Durant la primera fase del projecte es descriu l’entorn de treball en què es situa la
realització del projecte, detallant-ne l’organització de l’empresa i els productes d’estudi.
Posteriorment s’analitza la situació del projecte en l’empresa aprofundint en les funcions
del departament estudiat, cadena de subministrament, i se n’extreuen les necessitats
d’aquesta àrea.
En una segona fase, s’estudia en detall el funcionament de la gestió d’inventaris.
S’expliquen els conceptes claus i es detallen els processos que s’estan portant a terme a
l’empresa d’estudi. D’aquests estudis s’extreuen les necessitats que presenta la gestió
dels inventaris.
Posteriorment es proposen millores per la gestió dels estocs i se’n detalla el disseny.
A continuació s’apliquen les millores proposades al cas particular d’estudi i se’n realitzen
simulacions de les eines proposades per tal de veure l’efectivitat de les propostes. Amb
els resultats obtinguts, es pot concloure que, mitjançant les propostes realitzades,
s’aporta una major informació per decidir els nivells d’estocs òptims per a tots els
productes estudiats.
Finalment, es determina els beneficis que les propostes aporten a l’empresa. |