Abstract:
|
El present projecte te com a finalitat, dissenyar un punt de recàrrega ràpida
per a vehicles elèctrics el qual obté l’electricitat necessària mitjançant una pila
de combustible, alimentada per hidrogen.
Amb aquest fi es realitza la recerca d’informació i l’estat de la tècnica dels
punts de recàrrega per a vehicles elèctrics convencionals.
L’hidrogen necessari per a l’aplicació es genera al mateix lloc on s’ubiqui el
punt de recarrega, mitjançant el mètode AlHidrox.
Amb aquest tipus de punt de recàrrega, es busca solucionar el actuals
problemes que poden afectar a la xarxa elèctrica de distribució, amés d’oferir
la possibilitat d’instal·lar-se en zones amb difícil accés a la mateixa, al ser
totalment independents d’aquesta.
Es defensa aquest mode de recàrrega, donat que es el mes semblant al actual
sistema d’abastiment del vehicles de combustió, fomentant la instal·lació
futura de les anomenades electrolineres. D’aquesta manera s’aprofita, en la
major mesura possible, les infraestructures de les actuals gasolineres.
Tot i això, el present projecte no pretén superposar el mode de recarrega
ràpida, persegueix el fi de donar seguretat i tranquil·litat al conductor en
quant a les possibilitats d’abastiment, sense deixar de banda la recarrega
lenta a les hores vall per aconseguir un veritable canvi energètic. |