To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/17411
Title: | Action rule induction from cause-effect pairs learned through robot-teacher interaction |
---|---|
Author: | Agostini, Alejandro Gabriel; Celaya Llover, Enric; Torras, Carme; Wörgötter, Florentin |
Other authors: | Institut de Robòtica i Informàtica Industrial; Universitat Politècnica de Catalunya. ROBiri - Grup de Robòtica de l'IRI; Universitat Politècnica de Catalunya. VIS - Visió Artificial i Sistemes Intel.ligents |
Abstract: | |
Subject(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Intel·ligència artificial -Artificial intelligence -intelligent robots learning (artificial intelligence) planning (artificial intelligence) -Intel·ligència artificial -Classificació INSPEC::Cybernetics::Artificial intelligence |
Rights: | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Document type: | Article - Published version Conference Object |
Share: |