To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/17239

Practical implementation of social media strategy design for SMEs: SMEs case study implementation
Rodríguez Donaire, Silvia; García-Almiñana, Daniel
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes d'Enginyeria; Universitat Politècnica de Catalunya. MTA - Modelització i Tecnologia Ambiental
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Màrqueting
-Small business -- Marketing
-Social media
-Empreses petites i mitjanes -- Direcció i administració
-Empreses petites i mitjanes -- Màrqueting
-Empreses petites i mitjanes -- Innovacions tecnològiques
Article - Published version
Book
LAP LAMBERT Academic Publishing GmbH & Co. KG
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

García-Almiñana, Daniel; Rodríguez Donaire, Silvia
García-Almiñana, Daniel; Rodríguez Donaire, Silvia
Romano, Francesco; Herdrich, Georg; Binder, Tilman; García-Almiñana, Daniel; Rodríguez Donaire, Silvia; Sureda Anfres, Miquel
Rodríguez Donaire, Silvia; García-Almiñana, Daniel; Barodzich, Irina
 

Coordination

 

Supporters