To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/17241

Munich case, some decisions make great stories: Business Model innovation by means of Social Media
Rodríguez Donaire, Silvia; Olivé Tomàs, Antoni
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Competitivitat i innovació
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Màrqueting
-Social media
-Internet marketing - Spain
-Web 2.0
-Màrqueting per Internet -- Espanya
Article - Published version
Book Part
Editions Universitaires Europeénnes
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Olivé Tomàs, Antoni; Cuadros, Jordi; González Sabaté, Lucinio; Serrano Molinero, Vanessa; Jolonch, Xavier
Olivé Tomàs, Antoni; Carre, Marc; Cuadros, Jordi; González Sabaté, Lucinio; Serrano Molinero, Vanessa
Olivé Tomàs, Antoni; Samper, Xavier; Cuadros, Jordi; Martori Adrian, Francesc de Paula; Serrano Molinero, Vanessa
González Sabaté, Lucinio; Olivé Tomàs, Antoni; Oriol, Josep; Cuadros, Jordi; Menacho, Joaquín
 

Coordination

 

Supporters