Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/16619
Título: | Disseny de recursos i materials docents de l’àrea de Tecnologia que ajudin a atendre la diversitat a l’aula referida a l’alumnat estranger nouvingut amb dificultats idiomàtiques previ pas per l’aula d’acollida |
---|---|
Autor/a: | Román Mallada, Nuria |
Otros autores: | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Cusso Calabuig, Roser |
Materia(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Educació especial::Educació d'immigrants -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Aprenentatge de llengües -School integration -Catalan language--Study and teaching--Foreign speakers -Group work in education -Problem-based learning -Tecnologia -Cohesió social -Assoliment continguts curriculars -Diversitat diversa -Alumnat nouvingut -Treball dels aspectes psicològics i emocionals -Eines per l’alumnat i el docent -Aula d’acollida -Aprenentatge significatiu -Integració escolar -Català--Ensenyament--Estudiants estrangers -Ensenyament--Treball en equip -Aprenentatge basat en problemes |
Derechos: | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipo de documento: | Trabajo fin de máster |
Editor: | Universitat Politècnica de Catalunya |
Compartir: |