To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/32791
Title: | Procés de transició del batxillerat a la universitat: factors d’èxit |
---|---|
Author: | Universitat de Barcelona. Grup d'investigació de les Transicions Acadèmiques i Laborals; Rodríguez Espinar, Sebastián, 1946-; Álvarez González, Manuel, 1946-; Dorio Alcaraz, Inmaculada; Figuera Gazo, Pilar; Torrado Fonseca, Mercè; Fita Lladó, Eva |
Other authors: | Universitat de Barcelona |
Abstract: | La problemàtica de la transició batxillerat-universitat és avui un fenomen de preocupació i un tema de debat. La revisió de la recerca posa de manifest que, en l’anàlisi de la transició a la universitat, s’han fet estudis que descriuen resultats acadèmics al final d’un determinat període i seguiments de cohorts específiques en referència a centres específics1 però, no s’ha produït, un plantejament comprensiu i profund que permeti constatar el conjunt de factors psicosocials relacionats amb la qualitat de les transicions acadèmiques. La transició a la universitat és un procés complex que comporta per a l’estudiant canvis personals i vitals significatius, amb conseqüències que afecten també el marc social. |
Publication date: | 2012-11-26 |
Subject(s): | -Batxillerat -Educació superior -Rendiment acadèmic -Baccalaureate (Secondary school educational programme) -Higher education -Academic achievement |
Rights: | cc-by-nc (c) Grup de Recerca TRALS, 2002
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es/ |
Document type: | Report |
Share: |