Avaluació de 4 experiències d'e-learning : formació continuada virtual en el camp de la farmacologia clínica
Ramió Bach, Xènia
Castel Llobet, Josep Maria
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina

Data: 2012
Descripció: 40 p.
Resum: Introducció: Les noves tecnologies han donat peu a la creació de propostes docents que es desenvolupen a través d'internet . Objectius: Avaluar quatre cursos de formació virtual realitzats a la Fundació Institut Català de Farmacologia per analitzat-ne l'activitat i la qualitat. Metodologia: S'ha mesurat el registre de participació dels alumnes mitjançant l'accés als materials i activitats proposades, i la qualitat de la formació mitjançant una enquesta de satisfacció. Resultats: La proporció de realització d'activitats ha estat notable i la qualitat dels cursos ben valorada. Conclusió: La bona valoració rebuda mostra la qualitat dels cursos realitzats i avala les nostres propostes pedagògiques.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: Facultat de Medicina. Departament de Farmacologia, Terapèutica i Toxicologia. Treballs de recerca de postgrau
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Ensenyament a distància



39 p, 439.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera

 Registre creat el 2012-12-11, darrera modificació el 2022-07-10



   Favorit i Compartir