To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/28943

L'avaluació universitària: l'experiència de la Universitat de Barcelona
Rodríguez Espinar, Sebastián, 1946-
Universitat de Barcelona
El Pla d'Avaluació-lnnovació de la UB inicia el camí el curs 90-91 amb la creació d'un gabinet tecnic encarregat de donar forma i fer operatives diverses idees dirigides cap a una millora de la qualitat de l'educació universitaria. Les practiques d'avaluació institucional en el context europeu, així com les experiencies i el marc legal de la universitat espanyola són referents que s'han pres en consideració. Aquests marcs de referencia s'examinen a la primera part del trebal!. A la segona part, s'exposa el Pla, dissenyat al voltant de deu programes d'actuació que recullen tres tipus amplis d'accions: de caracter avaluatiu (intern-extern), de caracter avaluatiu-innovació i de caracter formatiu-innovació. Els programes es desenvoluparan al Ilarg del trienni 91-93 i d'alguns, després del primer any d'actuació, ja se'n poden oferir elements d'avaluació, tant del procés com deis resultats.
2012-08-29
-Avaluació educativa
-Qualitat de l'ensenyament
-Educació superior
-Educational evaluation
-Educational quality
-Higher education
-Universitat de Barcelona
(c) ICE Universitat de Barcelona, 1992
Article
Article - Published version
ICE Universitat de Barcelona
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Rodríguez Espinar, Sebastián, 1946-
Universitat de Barcelona. Grup d'investigació de les Transicions Acadèmiques i Laborals; Rodríguez Espinar, Sebastián, 1946-; Álvarez González, Manuel, 1946-; Dorio Alcaraz, Inmaculada; Figuera Gazo, Pilar; Torrado Fonseca, Mercè; Fita Lladó, Eva
Universitat de Barcelona. Grup d'investigació de les Transicions Acadèmiques i Laborals; Rodríguez Espinar, Sebastián, 1946-; Álvarez González, Manuel, 1946-; Dorio Alcaraz, Inmaculada; Figuera Gazo, Pilar; Torrado Fonseca, Mercè; Fita Lladó, Eva
Rodríguez Espinar, Sebastián, 1946-
 

Coordination

 

Supporters