Título:
|
Detecció i tractament de la dislèxia en l'àmbit de l'escola primària
|
Autor/a:
|
Mateu Soler, Anna
|
Otros autores:
|
Universitat Oberta de Catalunya; Rubio García, Remedios |
Abstract:
|
El projecte intenta recollir, a partir del model integrador de Uta Frith, amb els seus tres nivells diferenciats que poden originar els trastorns de la lectoescriptura, com detectar la dislèxia i com tractar-la. Dóna un seguit d'eines i metodologies per tal de treballar amb els alumnes de primària que presenten dislèxia apostant per la psicoeducació de professors, familiars i del propi alumne per tal de realitzar una reeducació dels aspectes que puguin millorar-se i ajudar a l'alumne a acomodar el trastorn. |
Abstract:
|
El proyecto intenta recoger, a partir del modelo integrador de Uta Frith, con sus tres niveles diferenciados que pueden originar los trastornos de la lectoescritura, como detectar la dislexia y como tratarla. Da una serie de herramientas y metodologías para trabajar con los alumnos de primaria que presentan dislexia apostando por la psicoeducación de profesores, familiares y del propio alumno para realizar una reeducación de los aspectos que puedan mejorarse y ayudar al alumno acomodar el trastorno. |
Materia(s):
|
-dislèxia -educació primària -dislexia -educación primaria -dyslexia -primary education -Dyslexia -- Treatment -Education, Primary -Dislèxia -- Tractament -Educació primària -Dislexia -- Tratamiento -Educación primaria |
Derechos:
|
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Editor:
|
Universitat Oberta de Catalunya
|
Compartir:
|
|