Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/13902
Títol:
|
Anàlisi científic d'una escena de pel·lícula on no es verifiquin les lleis de la física
|
Autor/a:
|
Aragoneses Aguado, Andrés
|
Altres autors:
|
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
Abstract:
|
Es pretén que l'alumne sàpiga aplicar els conceptes apresos a classe en un context diferent a l’habitual. L’alumne ha de saber discernir entre els conceptes físics ben aplicats i els que no ho estan, ha de ser prou crític com per detectar errors en l’aplicació dels conceptes físics estudiats a classe i saber extreure la informació adequada de les diferents situacions a que s’han d’enfrontar. |
Matèries:
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge -Self-culture -Education, Higher -Anàlisi crític -Autoaprenentatge |
Drets:
|
|
Tipus de document:
|
Altres |
Compartir:
|
|
Mostra el registre complet del document