To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/8654

The impact of food scares on price transmission along the food marketing chain
Hassouneh, Islam; Serra, Teresa; Gil Roig, José María
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Indústries agroalimentàries
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Aspectes econòmics
-Food industry and trade--Economic aspects
-Aliments -- Indústria i comerç -- Aspectes econòmics
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Published version
Conference Object
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Gil Roig, José María; Hassouneh, Islam; Serra, Teresa
Hassouneh, Islam; Serra, Teresa; Bojnec, Štefan; Gil Roig, José María
Hassouneh, Islam; Serra Deves, M. Teresa; Gil Roig, José María
Guesmi, Bouali; Serra, Teresa; Kallas, Zein; Gil Roig, José María
 

Coordination

 

Supporters