To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/6465

Metodología docente basada en problemas (PBL) aplicada a la evaluación y comercialización de oportunidades tecnológicas.
Solé Parellada, Francesc; Palacio Aguirre, Itxaso del; Olivella Nadal, Jordi
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. EOLI - Enginyeria d'Organització i Logística Industrial; Universitat Politècnica de Catalunya. GREDIC - Grup de Recerca Economia de la Innovació i del Coneixement
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses
-Problem-based learning
-Entrepreneurship
-Aprenentatge
-Empreses -- Organització i administració
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Published version
Conference Object
Joaquín Siciliana Rodríguez
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Palacio Aguirre, Itxaso del; Tina Zhang, X; Solé Parellada, Francesc
Montiel, Hector; Palacio Aguirre, Itxaso del; Solé Parellada, Francesc; Nuño De la Parra, José Pablo
Montiel Campos, Héctor; Solé Parellada, Francesc; Aguilar Valenzuela, Luis A.; Berbegal Mirabent, Jasmina; Duran Encalada, Jorge A.
Montiel Campos, Héctor; Nuño De la Parra, José Pablo; Solé Parellada, Francesc
Montiel Campos, Héctor; Solé Parellada, Francesc; Palma, Yarissa
 

Coordination

 

Supporters