Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/14534

The impact of moral awareness on the entrepreneurial orientation-performance relationship in new technology based firms
Montiel Campos, Héctor; Solé Parellada, Francesc; Aguilar Valenzuela, Luis A.; Berbegal Mirabent, Jasmina; Duran Encalada, Jorge A.
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. GREDIC - Grup de Recerca Economia de la Innovació i del Coneixement
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Gestió i direcció
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Política industrial i tecnologia
-Entrepreneurship
-New business enterprises
-Technological innovations --Management
-New technology based firms
-Moral awareness
-Entrepreneurial orientation
-Firm performance
-Technology founder-manager
-Tecnologies informàtiques
-Empreses -- Direcció i administració
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Artículo - Versión publicada
Artículo
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Montiel Campos, Héctor; Solé Parellada, Francesc; Aguilar Valenzuela, Luis A.; Berbegal-Mirabent, Jasmina; Duran Encalada, Jorge A.
Montiel Campos, Héctor; Nuño De la Parra, José Pablo; Solé Parellada, Francesc
Montiel Campos, Héctor; Solé Parellada, Francesc; Palma, Yarissa
Berbegal Mirabent, Jasmina; Lafuente González, Esteban Miguel; Solé Parellada, Francesc
Berbegal Mirabent, Jasmina; Lafuente González, Esteban Miguel; Solé Parellada, Francesc