To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10256/1414

El Branding a les empreses familiars turístiques: El cas del Grup Mas de Torrent
Presas i Maynegre, Pilar
Universitat de Girona. Facultat de Turisme; Guia, Jaume; Muñoz Soler, M. Dolors
-Empreses turístiques
-Empreses familiars
-Màrqueting turístic
-Grup Mas de Torrent
-Tourism -- Business enterprises
-Family-owned business enterprises
-Tourism -- Marketing
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons: Reconeixement – No comercial – Sense obra derivada (by-nc-nd)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca
Bachelor Thesis
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Bernardo Vilamitjana, Mercè; Presas i Maynegre, Pilar; Bernard Vilamitjana, Daniel; Gracia Ramos, Ma. Carmen; López-Jurado González, María Pilar; Huertas García, Rubén; Escalante, Raúl
Turull i Rubinat, Max; Roca Acedo, Berta; Aparicio Chueca, Ma. del Pilar (María del Pilar); Triadó i Ivern, Xavier Ma.; Guàrdia Olmos, Joan; Presas i Maynegre, Pilar; Bernardo Vilamitjana, Mercè; Elasri Ejjaberi, Amal; Maestro Yarza, Irene
Triadó i Ivern, Xavier Ma.; Aparicio Chueca, Ma. del Pilar (María del Pilar); Elasri Ejjaberi, Amal; Maestro Yarza, Irene; Bernardo Vilamitjana, Mercè; Presas i Maynegre, Pilar
Aparicio Chueca, Ma. del Pilar (María del Pilar); Guàrdia Olmos, Joan; Elasri Ejjaberi, Amal; Bernardo Vilamitjana, Mercè; Presas i Maynegre, Pilar; Maestro Yarza, Irene; Turull i Rubinat, Max; Roca Acedo, Berta
Aparicio Chueca, Ma. del Pilar (María del Pilar); Triadó i Ivern, Xavier Ma.; Guàrdia Olmos, Joan; Elasri Ejjaberi, Amal; Maestro Yarza, Irene; Bernardo Vilamitjana, Mercè; Presas i Maynegre, Pilar; Turull i Rubinat, Max; Roca Acedo, Berta
 

Coordination

 

Supporters