Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/13805

Els gabinets de premsa i la mesura de la seva repercussió
Garriga Alsina, Maria
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Andreu Domingo, David
2009-02-26
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Relacions públiques
Gabinets de premsa
Publicitat en els mitjans de comunicació de massa
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
87 p.
Bachelor Thesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
TFC-GARRIGA-2009.pdf 460.1 KB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

 

Coordination

 

Supporters