El camí de la tasca a l'activitat : el treball en petit grup en enfocaments AICLE des de la perspectiva de la Teoria de l'Activitat
Tapias Nadales, Núria
Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Data: |
2010 |
Resum: |
Estudi dut a terme dins de l'equip col·laboratiu CLIL-SI, sobre el treball en petit grup en una aula AICLE de ciències en anglès, partint d'una perspectiva sociocultural de l'aprenentatge, i parant especial atenció a la distinció entre tasca (material proposat pel docent) i activitat (allò que els alumnes fan per a realitzar la tasca de manera comunicativa) que proposa la Teoria de l'Activitat. L'objectiu és comprendre millor la dinàmica de grup en el desenvolupament d'una tasca AICLE, i observar les instàncies d'integració de continguts i llengua, per la qual cosa es descriuen i categoritzen les activitats que fan els alumnes. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús |
Llengua: |
Català |
Col·lecció: |
Facultat de Ciències de l'Educació. Màster oficial de recerca en didàctica de la llengua i la literatura |
Document: |
Treball final de grau |
Matèria: |
Anglès ;
Ensenyament ;
Estudiants catalans |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de recerca i projectes de final de carrera >
Ciències de l'Educació, TFM
Registre creat el 2011-02-18, darrera modificació el 2022-07-16