Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/4426

L'educació al Brasil: "l'escola pública i l'escola privada"
Costa Font, Laura
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2015-2016 L’educació és considerada la principal garantia de la conquista de la llibertat i igualtat d’oportunitats a tots els ciutadans, independentment del sexe, ètnia o classe social. Però al Brasil les diferències entre la qualitat de l’ensenyament públic i privat encara són una gran barrera per poder vèncer aquesta desigualtat. Per fer front a aquest fet, diversos autors afirmen que seria necessària una reforma social on es destinessin més mitjans econòmics a la millora de l’educació. El següent treball és una investigació qualitativa basada en un estudi de cas de dos entitats educatives del Brasil, una escola pública i una escola privada. Els objectius principals que guien la recerca són: conèixer les diferències entre l’educació pública i l’educació privada en aquest país; b) Conèixer com s'organitzen cadascun d'aquests sistemes pel que fa a tres aspectes concrets: les infraestructures i recursos que disposen, la relació família-escola i la valorització social de mestres. Nowadays, education is the main guarantee of the conquest of freedom and equality for all citizens regardless of gender, ethnicity or social class. But in Brazil, differences between quality of public and private education are still an enormous barrier to overcome this inequality. To address this, several authors affirm that it would be necessary a social reform which it allocates more financial resources to improve education. The following work is a qualitative research based on a case study of two educational institutions in Brazil; a public school and a private school. The main objectives which guide the research are; a) to find the differences between public education and private education in this country; b) to identify organization of these systems regarding three aspects: infrastructure and resources available, familyschool relationship and the enhancement of social teachers.
-Educació -- Brasil
-Igualtat d'oportunitats educatives
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem