Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/4236

Les pràctiques educatives d’inclusió d’una mestra de 1r de primària de l’escola PAMI, a Guatemala
Gonzalez Salomó, Míriam
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2014-2015 Aquesta recerca observa la presència de pràctiques inclusives d’una mestra en una aula de 1r primària. L’objectiu és descriure i analitzar les pràctiques educatives d’inclusió d’una mestra i també les seves concepcions sobre la inclusió. La investigació qualitativa ha tingut com a context l’escola PAMI a Panajachel, Guatemala. Amb les dades obtingudes i juntament amb la descripció dels tres tipus de pràctiques, inclusiva, col·laborativa i competitiva, el treball analitza la presencia i l’absència de les practiques inclusives en el fer docent de la mestra. Els resultats de la investigació mostren la dificultat de respondre a les preguntes de la recerca d’una manera clara degut al context del país i a la complexitat de la pràctica docent. This research observes the presence of the inclusive practices in a classroom of a first grade primary school teacher. The objective is to describe and analyze the teacher´s inclusive practices and her conceptions about inclusion. The qualitative investigation happened in the context of PAMI School in Panajachel, Guatemala. With the dates we got and together with the descriptions of three types of practices that are inclusive, collaborative and competitive, this research analyzes the presence and the absence of the inclusive teaching practices. The results of the investigation show the difficulty of answering research questions clearly because of the context of the country and the complexity of the teaching practice.
-Educació inclusiva
Tots els drets reservats
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem