To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/4202

Quina relació té la consciència fonològica amb la millora de l'aprenentage de la lectura i l'escriptura?
Cases i Tarrés, Clara
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2014-2015 El treball de final de grau que he realitzat consta de dues grans parts, la part teòrica i la part pràctica. En la primera part he investigat sobre el procés de lesctoescriptura que fan els infants. És a dir, he investigat sobre quines són les fases o etapes que passen els infants per aprendre a llegir i a escriure, per poder entendre quin aprenentatge han de fer per adquirir la consciència fonològica i com aquesta influeix de forma positiva o negativa davant l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura. A la part d’aplicació, a través de l’observació a dues escoles al cicle d’educació infantil he pogut veure com la meva investigació teòrica agafava forma ja que de mica en mica les meves preguntes i objectius del treball obtenien resposta. My final project have two diferent parts, one is the more theorical part and the other is the practice part. The first part I investigated about the process that children have to do when are learning to read and write. I investigated which are the etapes that children have to learn and it’s because in this way I can undersand whats the procés that their brain have to do for learning phonological awareness. And also how this concept influences in a positive or negative way to learn reand and write. The second part, I made it with an observation about two difernets schools. I have seen all the questions and objectives from my final project are answering.
-Educació infantil
-Educació inclusiva
-Lectura
-Escriptura
-Lectura, Dificultats en la
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters