Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/4195

Estudi dels coneixements i dificultats al parvulari entorn la geometria
Armengol i Rubio, Cristina
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2014-2015 Aquest treball consisteix en fer un estudi per tal d’identificar quines dificultats i coneixements tenen un grup d’alumnes de P4, respecte a les figures geomètriques de dues dimensions, més concretament, figures com el quadrat, el rectangle, el triangle i el cercle. A l’inici de l’estudi es durà a terme un test inicial per observar quins coneixements i quines dificultats presenten els alumnes. Una vegada s’hagin detectat les dificultats que presenten els alumnes, s’elaborarà una proposta didàctica o una intervenció concreta, per tal de millorar el coneixement d’aquestes figures geomètriques. Finalment, un cop realitzades totes les intervencions, s’utilitzarà el mateix test que s’ha fet servir a l’inici de l’estudi, per tal de contrastar els resultats i veure si la intervenció realitzada ha millorat els coneixements dels alumnes. This work consists of doing a study to identify which difficulties and knowledge have one group of P4 students, taking into account two-dimensional geometric shapes, more specifically figures such as the square, the rectangle, the triangle and the circle. To start the study there will be an initial test to observe the knowledge of the students and the difficulties they present. Once the difficulties are detected, a didactic proposal or a concrete intervention will be elaborated to improve the knowledge of these geometric shapes. Finally, having done all the interventions, the same test done at the beginning will be used to check the results and analyse if the intervention has improved their knowledge.
-Geometria
-Educació infantil
-Aprenentatge, Aptitud per a l'
Tots els drets reservats
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem