To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/4181

Anàlisi dels factors de creativitat i innovació en les marxes cicloturistes de BTT (Bicicleta Tot Terreny) segons organitzadors i participants
Febrer Hurtado, Daniel
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2014-2015 Aquest treball tracta sobre els factors de creativitat i innovació en les marxes cicloturistes de BTT. L’objectiu general d’aquest consisteix en identificar quins factors fan que una marxa cicloturista de BTT sigui creativa i innovadora a partir d’organitzadors i participants. Per a l’estudi s’han fet servir com a mostra als organitzadors de la Transpyr, Osona Límits, Cabrerès BTT i a diferents participants en marxes de BTT. Els instruments aplicats sobre la mostra han estat el guió d’entrevista i els qüestionaris. D’aquesta manera el treball és exploratori, amb un mètode mixt, tant qualitatiu com quantitatiu. L’anàlisi s’ha fet a partir de les transcripcions de les entrevistes i els percentatges dels qüestionaris amb l’Excel, i els principals resultats sobre els factors de creativitat i innovació en les marxes cicloturistes de BTT que s’han trobat han estat: el recorregut, el paisatge i l’entorn, els camins, els avituallaments, la senyalització i els serveis oferts. Per concloure, s’han assolit els objectius establerts a partir dels resultats obtinguts i s’han adquirit diversos coneixements sobre l’estudi en qüestió. This project it's about creativity and innovation factors in MTB cyclotourist marches. The main objective of the investigation is to discover what factors make a MTB cyclotourist marches creative and innovative, from the point of view of organizers and participants. For the investigation the organizers of 'Transpyr, Osona Limits, Cabrerès BTT and different participants in MTB marches has been interviewed and studied. The instruments used on the sample are interviews and questionnaires. This is an explorative project, with a mixed method, qualitative and quantitative. The analysis has been done with the interview transcripts and questionnaire results processed through excel. The main results around creativity and innovation factors in cyclotourist marches that has been found are: the itinerary, the landscape and surrounding, the roads, the checkpoints, the signposting and the services offered. To conclude, the objectives has been reached with the results and diverse knowledge about it has been learned.
-Curses ciclistes
-Creativitat
Tots els drets reservats
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters