Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/4151

L'escolarització compartida, un recurs per a la inclusió?
Andreu i Serra, Cristina
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2014-2015 Aquest projecte té com a objectiu principal analitzar el procés que s’ha seguit en dos casos d’escolarització compartida. Així doncs, es realitzarà una recerca des del moment de la proposta del procés fins a l’actualitat, per a poder valorar quins elements s’han donat en el plantejament de la proposta, en l’elaboració del dictamen i del PI i en la metodologia de l’aula ordinària per a promoure la inclusió d’aquest alumnat. De la mateixa manera, també es valoraran els canvis que s’han produït durant el procés, la vivència d’aquest i les expectatives de futur que es tenen. Per a poder realitzar aquest estudi, s’ha dut a terme un estudi de cas múltiple a través de vuit entrevistes als professors de les escoles ordinàries, als professors del centre d’educació especial, als professionals de l’EAP i a les famílies de cada cas. Els resultats obtinguts ens mostren com s’ha tingut en compte la inclusió d’aquests alumnes en les aules ordinàries i la concepció que cada professional té d’aquesta. The main objective of this project is to analyze the process of two cases of shared schooling. Consequently, we will do a research from the moment of the proposal to the present in order to evaluate which items to promote the inclusion of these students have been used on the proposal, in preparing the report, the individualized plan and the methodology of the ordinary classroom. Also it will be important to analize the changes that have occurred during the process of this experience and the future expectations that they have. In order to perform this study, we conducted a multiple case study through eight interviews to teachers of ordinary classrooms, teachers of special education center classrooms, professionals from EAP and the families of each case. The results show us the inclusion of these students in regular classrooms and the idea that everyone has about it.
-Educació inclusiva
-Aprenentatge
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem