To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/4135

Discapacitat auditiva en el context educatiu
Güerri Palacio, Mónica
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2014-2015 La recerca que es mostra a continuació, tracta sobre la inserció – exclusió que viu el col·lectiu de persones amb dèficit auditiu en el context escolar. L’objectiu principal és conèixer una realitat a partir d’una fonamentació teòrica i una aplicació pràctica. El treball s’estructura en dues parts: per una banda el marc teòric que recull la informació més rellevant i necessària sobre el col·lectiu de persones sordes i la situació que viuen en la institució escolar. Per altre banda, la part pràctica que serveix per conèixer la realitat des de un punt de vista més proper. L’instrument utilitzat per la recollida de dades ha estat l’entrevistes, aquesta eina facilita la recollida d’informació de manera més directa. A partir d’aquí es pot veure quines són les necessitats i mancances que pateix el col·lectiu dins la institució escolar. Per finalitzar la recerca, es realitzen unes conclusions i reflexions finals que donaran resposta a la pregunta inicial del treball. The following investigation is about the insertion – exclusion lived by the group of people with hearing impartment. The main goal is to know through a theoretical and practical basis into this reality. The present work is been organized in two parts: framework which collects the most important and necessary information about deaf people collective and the situation that they live in an escolar institution. Practice for knowing this reality by the nearest point of view. The used tool for collecting the most direct information has been the interviews. Thanks to that has been possible to see their needs and difficulties that this collect suffer. The final conclusion and reflection giving response to the question cause the work.
-Sordesa
-Infants sords
-Integració social
-Escoles
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters