Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10854/3604
Títol:
|
Los entornos personales de aprendizaje (PLE) en la formación de traductores: Pedagogía y tecnología
|
Autor/a:
|
Cánovas Méndez, Marcos
|
Altres autors:
|
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
Notes:
|
Los entornos personales de aprendizaje (EPA o PLE) surgen de la combinación entre los recursos que busca y usa el estudiante para su formación y el potencial la web 2.0. En el caso de la traducción, el PLE también configura un espacio tecnológico adecuado para la práctica profesional futura. En el artículo se presentan ideas para generar el entorno tecnológico del PLE del traductor y ejemplos de recursos.
Els entorns personals d’aprenentatge (EPA o PLE) sorgeixen de la combinació entre els recursos que cerca i utilitza l’estudiant per a la seva formació i el potencial de la web 2.0. En el cas de la traducció, el PLE també configura un espai tecnològic adequat per a la pràctica professional futura. A l’article es presenten idees per generar l’entorn tecnològic del PLE del traductor i exemples de recursos. |
Matèries:
|
-Traductors -- Formació |
Drets:
|
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
|
Tipus de document:
|
Article info:eu-repo/publishedVersion |
Publicat per:
|
Universitat Autònoma de Barcelona
|
Compartir:
|
|
Text complet d'aquest document
Mostra el registre complet del document