Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/3408

La representació de la figura humana com a eina d'estudi dels dibuixos infantils
Samper i Fibla, Lara
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2013-2014 Aquest treball pretén apropar-nos al dibuix infantil a través d’una investigació que s’ha dut a terme amb infants d’edats compreses entre els 3 i 5 anys. Podrem observar si actualment, en el nostre context social, els infants segueixen unes etapes evolutives del dibuix i si l’estimulació de l’entorn influeix per accelerar-ne el procés. El tipus de recerca que s’ha dut a terme és principalment de caire qualitatiu. També hi ha, però, una part de dades quantitatives. Els resultat obtinguts s’han posat en relació amb el marc teòric presentat en la investigació i se n’han pogut extreure unes conclusions. This study aims to approach the children's art through research carried out with children aged between 3 and 5 years old. We’ll can see if you are currently in our social context, children follow a developmental stages of drawing and if the environment influences stimulation to accelerate the process. The type of research that has been conducted is mostly qualitative. There are, however, some quantitative data. The results obtained have been compared with the theoretical framework presented in the research and have been able to draw some conclusions.
-Educació infantil
-Dibuix
-Creativitat en els infants
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem