Título:
|
La influència dels continguts numèrics a l’hora de realitzar estratègies de càlcul mental
|
Autor/a:
|
Corominas Palomo, Queralt
|
Otros autores:
|
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
Notas:
|
Curs 2013-2014
En aquesta recerca es presenta l’anàlisi de les estratègies que usen els alumnes de 4t
de primària de l’escola Barnola d’Avinyó per a resoldre operacions de suma amb nombres de fins a
dues xifres. A més, permet observar la seva evolució després d’haver dut a terme una unitat
didàctica orientada a treballar i millorar de manera manipulativa i dinàmica, al llarg de set
setmanes, els continguts numèrics. Per tant, amb els resultats obtinguts podem valorar si el fet de
treballar continguts numèrics influencia en l’ús d’estratègies de càlcul mental i contrastar-ho amb
diferents autors destacats en aquest àmbit.
This research examines the strategies 4th grade pupils of Escola Barnola from Avinyó
use to solve some adding computations with numbers until two digits. Moreover, it observes their
evolution after having carried out some manipulative and dynamic activities during seven weeks to
practice and improve their skills. This paper aims to assess that a practice of basic numerical facts
can influence the use of reasoning strategies and also, to compare and contrast it with some
important theories of mathematics authors. |
Materia(s):
|
-Càlcul mental -Educació primària |
Derechos:
|
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
|
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Compartir:
|
|